hahaha roligt mobiltest

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
"Nej hahahaha. Japp hjärtat, see ya! :P"
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Schweenyy"
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
"Åh, tack så mycket! :)"
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
"Pe, art?"
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Nej, de träffade på mig och jagar mig! :O"
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? 
"CHRISTY! HAHA såg smset nu xD"
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
"Mm, måste komma kul folk! Va göru? Själv så åker jag buss oss messar me mattd XD"
8. Vad vill du höra mest av allt?
"Haha aja smsa om du kommer med"
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
"Jag har kommit på 1 nya saker som vi kan göra på listan. Vi kan dygna :)"
10. Din romantiska replik? 
"Är vid ditt hus nu på nattpromenix med julle och fanny. Synd att du inte e hemma :( hoppas du har det bra! :D"
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
"Tänk om jag kommer in där du jobbar da? :P"


hahaa så ologiskt att det inte ens blev kul ..! x)


Kommentarer
Postat av: Emma

Är det ok om jag använder den här på min blogg också?

2009-05-27 @ 17:45:55
URL: http://emma93.blogg.se/
Postat av: FLYCKT

va roliga hahahahaha

2009-05-27 @ 20:05:37
Postat av: ylvaylva

Jooo, den romantiska repliken funka ju:)

2009-05-27 @ 20:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0