Mycket som händer =)

Hej, det händer så mycket just nu. dagarna flyter på, och det är bara drygt två veckor kvar i skolan :S
långhelgen var helt underbart skön. dels köpte jag balklänning med astrid, men jag har hittat en annan jättesnygg också så jag får se hur jag gör. lördagskvällen var vi några hemma hos anna-karin och grillade, och gick längs vattnet. kvällen slutade mysigt nog med att vi låg i en hög på studsmattan och försökte sjunga med frida som spelade gitarr. det lät riktigt fint x) sen sov ylva över hos miiiig. mina föräldrar är i USA och hälsar på min bror just nu, så farmor bor här. vi åt middag inne i stan en kväll. annars har jag pluggat, har så himla mycket den här veckan :( see ya brothers and sisters !  


haha ni vet såna dagar när man bara ser skit ut. fleecetröja, skitigt hår, inget smink och bara ser allmänt wierd ut. ja, och så blir man fotad såklart. ovanför är ett sånt moment (obviously), men jag tänker ändå publicera denna bild för att perfektion is not the shit :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill se klänningarna!!

2009-05-26 @ 14:42:49
URL: http://emma93.blogg.se/
Postat av: Amalia

Bilden var ju sööööööt Christyy! :) <3

2009-05-27 @ 09:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0