LEDIG!

Idag är jag ledig! :) eller tja, vi ska arbeta ihop 200kr och lämna in till skolan senare idag. vi ska tjäna ihop pengar för barn i afghanistan. jag har åkt på att stryka kläder i helgen istället, för jag måste plugga och göra annat idag.
nu ska jag plugga lite. sen ska jag nog åka in med astrid och ellen till stan och köpa lite grejer för Paris. Och sen ska jag lämna pengarna, plugga lite mer..

och IKVÄLL händer de något stortslaget! haha nä, men ylvas lillasyrra ska vara med i vårfesten, en sån där liten show som man själv var med i i lågstadiet på fritids. ska bli kul faktiskt. det var typ bästa minnet från fritids :) 
nej nu ska jag göra nytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0