pour l'instant je suis malade, mais le lundi je serai bien!

JO hej, skriver inte så mycket här längre. ehm. hinner inte. känner att jag har tappat lusten. men nu känner jag för att skriva av mig lite. den här veckan har vart riktigt jobbig, det har vart ganska mycket. lärarna pressar oss nu på slutet.
idag fick jag veta att jag inte har någon framtid, för jag har valt samlinjen(?) om man väljer natur kan man tydligen bli "allt", men sam påstås vara en skitlinje & för slappa personer. nej, så är det inte! jag älskar inte matte och No. känner att sam passar mig mycket bättre. och dessutom, hur fan ska man veta vad man vill bli när man är 15?! jag är i alla fall inte en av dom lyckliga som vet redan nu...

idag efter skolan fikade jag med ellen & ylva i "centan" som det pinsamt nog kallas. jättemysigt var det. sen hade jag make-uprådgivning. jag blev jättefint sminkad runt ögonen, fick flera kommentarer för det :)

sminkningen syns inte så bra på bilden. men ögonen var jättecoola =)

är sjuk just nu. ont i halsen, förkyld och lite hostig. sämst tajming. jag ska ta det jättelugnt den här helgen och verkligen försöka vila upp mig. får inte vara sjuk, det är ju bara 2 och en halv dag kvar! oj herregud. oj herregud. nervöst!

köpte lite kläder också, bilderna är jättesuddiga jag vet. det är något konstigt med min kamera. får ingen skärpa på den som förut. 


köpte en topp & ett linne. köpte även en ögonpenna, samma som jag blev sminkad med. den var så bra.
gonatt med er, hoppas ni får en bra helg :) AU REVOIR

Kommentarer
Postat av: BUENA

Haha, asså du kan ju fortfarande få vilket jobb du vill ;) Det är fortfarande samma "bas" eller vad man ska säga. Och bara för att "de lite mindre duktiga" haha, väljer sam - linjer betyder ju inte det att linjen är sämre. Man väljer ju det man är intresserad av. Jag skulle aldrig klara av skolan i tre år till om jag skulle sitta i skolan och försöka förstå vad en jonbindning är (det kommer jag aldrig lära mig, haha).



Fiiin bild på dig! :D Vart hade du din makeup rådgivning?

2009-05-09 @ 14:24:29
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Emma

Det blev jättesnyggt Stine! Vad heter ögonpennan?

2009-05-09 @ 14:53:50
URL: http://emma93.blogg.se/
Postat av: Astrid

exakt Julia, man förstör inte sitt liv bara för att man går sam. Om man tex går typ teknik eller nån annan praktisk linje och sen vill bli nåt annat som ät teoretiskt så kan man bara läsa in det som fattas på komvux

2009-05-09 @ 15:02:28
Postat av: ylvaylva

gud vad sött du blev stine, krya på dig och snörvla inte ner mi i kväll:P

2009-05-09 @ 16:04:21
Postat av: Hanna

ehm, astrid de är mkt svårare att komma in på högskola om man läser på komvux=inget bra råd:P FAST SAM ÄGER(tror och hoppas jag!!!)



SKITFINT SMINK STINE!!!! Du får föra sminkkunskapen vidare till mej innan Paris;D

2009-05-09 @ 21:02:01
Postat av: BUENA

Svar: Haha, ja det var det ;) Home made, mixern gick sönder men den blir bara mer... egen då x)

2009-05-10 @ 14:06:16
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0