tisdag tisdag tisdag tisdag tisdag tisdag tisdag

datorer är ondskefulla.. varje gång jag måste plugga på datorn slutar det med att jag sitter framför facebook eller kollar runt på bloggar. allt är väl roligare än att skriva om newtons lagar i och för sig, men det måste ju göras :/ usch. men det är bara två veckor kvar nu. två veckor kvar. vet inte om jag ska skratta eller gråta. sommarlovet skrattar jag för såklart, men efter det.. jao, då blir livet snäppet seriösare helt enkelt. 
åh herregud, imorse försov jag mig med två timmar och missade matteprovet. min lillasyrra skulle dansa inför hela skolan dessutom, och jag kunde inte väcka henne så hon höll på att missa det också. paniiik. men det löste sig i alla fall. om det inte hade gjort det hade jag haft så himla dåligt samvete. slutet gott, allting gott :)
annars har jag vart på träning nyss, FYI hehe =). och det har vart jättevarmt och skönt idag. byee. 


en varm dag i paris :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0