En månad kvar till julafton! och två dagar till min födelsedag

Aloooooha, gick till skolan idag fast jag inte var helt frisk. inget smart drag alltså. att jag sen var med på idrotten var ännu mer korkat. kände mig på en gång febervarm och skit. aja, enough med självömkan.
dog lite av skratt innan historian, krig mellan killarna som stängde in sig i klassrummet, och oss som desperat försökte ta oss in dit. sen kidnappade dom emma och rejpade henne därinne? haha

2 dagar kvar! taggad men ändå inte. vill nog vara femton ett litet tag till :P kommer inte få så mycket presenter, ska istället få pengar så jag kan betala Italien-resan :D lång historia kort så ska vi resa mycket, och ma och pa kände att dom inte ville betala ännu en till resa som jag ska göra med mina kompisar så jag ska fixa det själv! lite stolt över det ändå. jag känner mig typ... mogen. dessutom önskar jag mig inte så mycket :)

btw: exakt en månad kvar till JULAFTON!<3

Kommentarer
Postat av: THE EMMIS

Alltså omg pontus är en kåtbock han försökte grabbbbaaa mina tits!!!!!!!!!!! INTE OKEJ OM JAG SÄGER SÅ!!!!!!!!!!!!!!men tottes armhåla var mys

2009-11-24 @ 19:11:35
Postat av: Stine

hahahah så jävla kul! skrattar

2009-11-24 @ 20:16:24
Postat av: Hanna with the start of an A in her last name

HAAAAAAAAAHAHAHHAHAAAAAAAAAHAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHAHA lite skönt att ja stod emot frestelsen att bli indragen :P

JUUUUUUUUUUUUL <3 <3 <3

2009-11-24 @ 20:31:56
Postat av: Stine

emma försökte stå emot men 10 killar mot en tjej blir lite svårt :P asså hanna, "hanna with the start of an A in her last name" is gettin soooo old ;)

2009-11-24 @ 20:36:04
Postat av: Mikaela

Om ni inte hade stått i vägen hade jag lätt puttat upp dörren och gått igenom muren av killar. Alltså på riktigt.

2009-11-24 @ 22:46:53
URL: http://mkeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0