Född 20 år för sent

Hola bloggen! Jag är så himla..

- glad för att det är helg imorrn! har längtat hela veckan nuu :)
- trött, för att jag aldrig kan lägga mig i tid
- irriterad på vissa människor

idag var det talangjakt, föll lite för Backstreet boys måste jag säga :') well, ser man bra ut och kan sjunga sådär: then you got me! röstade på dom :D

Jag har kommit på att jag är född försent. jag pratar inte om några dagar eller så, utan sisådär 20 år! när jag kom hem helt död efter skolan satt min brorsa och kolla på America's best dance crew så jag fastnade där ett tag. programledaren Mario Lopez är så himla söt! fast han är 35...
sen har vi ju Brad Pitt. om jag bara vore född typ 30 år tidigare! jaja,
jag får väl hålla mig till min generation. eller nej, till och med där skulle jag behöva vara född fem år tidigare. om man är intresserad av the american boys det vill säga. (zac efron, jesse mcCartney, Robert Pattinson) Hanni Lindis, du har helt klart rätt om american boys :)

 
Hands off!                                           (inte helt fel heller)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

1 Irriterad på vilka?

2 Hahah Brad Pitt är fuuuuuul (man kan inte vara snygg om man är otrogen mot Jennifer Aniston!)

3 Jaa, backstreetboys killarna fick nog mitt hjärta att smällta också! ;D

4 Robert Pattinson är MIN MIN MIN!

2009-11-12 @ 21:11:13
Postat av: Stine

1. berättar imorrn, men du vet redan

2. han är visst snygg!

3. <3

4. neeeej han är min! när jag åker till usa ska jag haffa honom!

2009-11-12 @ 23:52:23
Postat av: BUENA

1. Typsikt att stine ska falla för typ nåns farfar HAHAHAHAHAHAHAH!

2. Ofta du tycker mario är snygg, säger bara HAHAHAHAHAHAHAHA!

3. älskar dinblogg :D:D:D:D:D:D <3

2009-11-13 @ 10:43:08
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0