Hemma...

Igårkväll landade vi på Arlanda. det var huuur härligt som helst på Gran Canaria, saknar så himla mycket redan. det var ett jävla skitväder i sverige när vi landade(och är fortfarande) haha kul att min lillasyrra kom då i flip flops. men såklart har jag saknat er my lovely friends<3 om ni inte fanns här hemma skulle jag inte hittat någon anledning till att inte ha gömt mig på hotellet x)
dagens höjdpunkt: sprang på Ellen, den lilla häxan som går på VRG Odis som man ju aldrig ser numera. det slutade med att vi gick hem till mig och stekte gööttish plättar. sen dök även muppen ylva upp.  

kort vecka för min del :D har bara gått idag och ska gå imorrn i skolan. sen äre HELG! är borta hela helgen på träningsläger i Västerås! taaaggad så det är ju nått att se fram emot! nej nu ska jag på promiss med schmidt och ylva. nu väntar doom, förlåt att jag är sen som vanligt!


K Ä R L E K  till Spanien!

Kommentarer
Postat av: BUENA

Julia <3 stines blogg :D:D:D:D:D:D:D:D Hahaha x)

2009-11-06 @ 07:40:37
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0