NEW MOON

Heej, just nu är jag väldigt trött. men jag kände mig faktiskt ovanligt glad lite tidigare på kvällen! :) jag vet inte vad det är, kanske för att jag knappt behövt plugga nånting den här helgen och bara haft kul. eller för att det är sån himla julstämning överallt :D Första Advent idag, btw!

min kusin Olivia bodde här över helgen! i fredags hyrde vi film och fettade oss ganska mycket. I lördags var det träning och sen kom Josse och Henrik på kvällen :) sen en liten nattpromiss med olivia, vi gick förbi hos ylva. där vare ganska många haha. det var väldigt kul den lilla stunden vi var där i alla fall :P

och IDAG var Olivia och jag på New Moon! den var så jäkla bra enligt mig, jag älskar Jacob. koom till sverige! tycker nästan Bella borde valt honom istället. nästan.. och varulvarna, guud. när jag köper en grej på bion säger jag till olivia "guud vad snygga dom är". då säger killen i kassan "jaa, kolla varulvarna" hahah skön schnubbis^^


Olivia och jag i dimmiga Sverige.. eller Forks?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0