Lördis den 28

nej men tjeeenare!
olivia kom till danderyd igår :D vi gick och hyrde två filmer, Monster till svärmor och Wimbledon, och köpte även lite  "skit för skit" som man kan kalla de :) oj inte knark eller så, godis. knark är bajs. stay in school.
påvägen upp ser man som vanligt alla töntar som står och röker/hänger utanför mörby centrum hela kvällen. vilket får mig att tänka på förra helgen, när en 95a kom fram till mig och ba "är du 18 år? kan du köpa cigg åt mig?" och jag ba neeeeeeej. han är dessutom skitliten och ser ut att vara tio. jaja,

idag har jag vart på träning, dog lite tack vare att jag vart sjuk. när jag kom hem dog olivia och jag i min säng framför EMA, med popcorn såklart :) sov större delen av efterrmiddan, olivia sover fortfarande.
ikväll kommer Josse och Henrik! men sen ska Josse iväg på något, så då ska väl Olivia och jag kolla på film, kanske orka pallra oss upp till mörby och köpa lite godis. vem vet? imorrn ska vi se New Mooon! så grymt taggad!


imooooorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0