Måndag 9 november 2009

                         V Ä S T E R Å S
Hola! i helgen var jag på träningsläger i Västerås med kära friidrotten<3 det var skitkul och  mysigt verkligen. hotellet, Arosfortet, godisstoppet, allting :) för att inte glömma träningen ;)
men hahaha, ni kommer tycka jag är helt stupido i huvudet men jag börjar skratta bara jag tänker på det haha..
jag bodde med elina och sammie, och på söndagsmorgonen vaknade dom illamående. plötsligt måste Sammy spy och springer in på toaletten. då behöver elina det också, och springer in dit med. sen följer hundra mysiga spyattacker när dom bara springer fram och tillbaka varannan gång. själv står jag vid fönstret lite panikslaget och börjar gapskratta. mellan alla spyattacker börjar vi bara asgarva haha. man behövde nog vara där för att förstå. aja, gonatt =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0