sista november!

Oh my gosh, hinner jag?! känner att jag måste skriva ett sista inlägg i november, imorrn är det D E C E M B E R :D

jag som hade tänkt sova på min sovmorgon, kom på nu att julkalendern börjar imorrn! :) hihi. be mig inte att växa upp, för det kommer jag nog aldrig att göra haha. fan, glömde köpa chokladkalender!

aja, det som är värt att berätta om idag; hanna, jag, mickis och svennis fick en varsin biobiljett för att vi stått på gymnasiemässan :) yay!! och ylva och jag totaldominera step-upen ikväll. fast våra kompanjorer hanna och astrid saknades. aja, next time då darlings. nu måste jag sova.
vad betydde den där blicken, den som fastna lite för länge i korridoren idag? förstorar upp det, det var egentligen ingenting. men jag kan ändå inte låta bli att undra.. 


julkalender imorrn, folks! glöm inte att kolla ;)

Kommentarer
Postat av: BUENA

Stine, diktARN? :D

2009-12-01 @ 15:25:52
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Miiiiiiiiiikaeelaaaaaaaaa

Tror blicken betydde jättemkt! Även om ja inte va me... Men vem kan motså Staaajnis liksom? :O ;)

2009-12-01 @ 17:11:36
URL: http://mkeela.blogg.se/
Postat av: Haniehoey

Ohlala, verkar som om Stenis har en beundrare! :D

2009-12-01 @ 20:27:00
Postat av: Stine

haha ja, mina blickar är läskigt farliga.. ;)

2009-12-01 @ 20:31:21
Postat av: Hanna :D

VAAAAAAAAAAAA???!!!! VILKEN BLIIICK???!!!!! Känner mej dissad!!!! Är det ANKIS????!!!!!!!!

2009-12-02 @ 17:28:09
Postat av: Stiiine

HAHAHAHA I WISH :D

2009-12-02 @ 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0