Torsdag 26 November

Nu är jag 16 år! :)
väcktes av mig familj imorse, som kom med tårta, presenter och frukost på sängen. fick bl.a. en jacka från Spanien jag pekat ut, Scrubs, volume master, och smågrejer som knästrumpor, smink och accesoarer.
i skolan blev man uppvaktad minst sagt! uschh det är så pinsamt när klassen sjunger för en tycker jag, haha. efter tre gånger räckte det till slut. men det är ju ändå kul, man tycker om det innerst inne. så gulligt att du köpte en kladdkaka till mig hanna :) Av ylva fick jag en goodiebag med en film och massa godis i, du känner mig! bildspelet var bäst. Även grattis till Emelie, Ruben, Ludvig, tjej på franskan, franskaläraren, Annas lillebrorsa, random tjej i kassan på H&M och en 94:a som heter Rebecca ;) i övrigt, tack för alla grattis!

efter skolan var jag på träning, och direkt efter det åkte jag och min familj och åt middag på en pizzeriarestaurang. jättemysigt, tack för en perfekt födelsedag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0