Nejmen tjena

Tjo! Trodde jag skulle dö imorse när jag cyklade till skolan. iskallt och halt vare. Malin sa att hon trillat med cykeln när det vart halt, och hjälmen sprack.. om jag halkat kunde det vart min skalle :S nej, jag vill leva ett tag till. men seriöst, det är vinter för mig nu! det var en grad imorse när jag åt frukost. igårkväll var jag i stan och fikade med Sara, Agnes, Erika och Kalle, några man inte sett på ett tag! :) förutom min broor då..

annars då?? orienteringsdagen! jag, hanna och louise ägde skiten ur alla!!:D nej men jag var äckligt stolt över oss. hahaha. det är konstigt, för jag suger på att orientera. och nu är den efterlängtade HELGEN här :D ska lägga upp lite bilder från förra och den här veckan:) 


insparksfesten Odenplan/ Jarlaplan, förra onsdan. fanny :)


Middag hos Isabelle förra fredan :) tack för en rolig kväll <3


dom älskade kvällspromenaderna


Shopping, fika och bio med mamma & syster


nyköpta bullar på vår längsta skoldag, guuud dom var inte lite goda! haha snyggt där emma ;)


Onsdagsbilden :) Mickis med sina coola naglar


torsdagsbilden: Mali med sin dröööm


Dagens bild: äpplebilden på Hanihoe och Mickis :)

Kommentarer
Postat av: BUENA

HAHAHAHAHAHHAHAHA AMALIA x)

2009-10-02 @ 16:51:19
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag som gjorde värsta snygga "lyfta på ena ögonbrynet"-posen på sista bilden, så syns det inte! ATTANS!



Fina bilder iaf Staaajn :D

2009-10-02 @ 18:30:59
URL: http://mkeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0