Packar.. :D

tjolaHOPP!
Det ligger runt åtta klänningar på min säng just nu, i väntan på att bli nedpackade, bland en massa kjolar och shorts! nu tänker ni nog, wtf har kvinnan blivit galen, det är ju oktober, men aaah jag åker till Gran Canaria imorrn! ska bli så skönt att komma bort från det här gråa, regniga vädret. var där för två år sen också, men nu är det ett annat ställe vi ska till, Mas Palomas :D
och jag vet att du läser Mange Schmidt, hoppas skräckfilmen var skitläskig så ni inte kunde sova igårkväll! :P allt gick bra sen, får gå ikväll men synd att jag behövde gå så tidigt igår.

//Stiiiiiiiiiiine


Kommentarer
Postat av: Mikaela

AHH HA SÅ KUL! :D:D:D

Ja vill se bilder när du kommer tbks! :D <3

2009-10-27 @ 14:37:43
URL: http://mkeela.blogg.se/
Postat av: Amalia

MANGE SCHMIDT VAAAAAAAAAD???

2009-10-29 @ 14:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0