HÖSTLOV!!

Wow, det finns faktiskt folk som läser min blogg, hahah!
i fredags kväll/natt invigdes lovet med att åka in till ett nattcafé i stan. förutom att det var så överfullt och så varmt att man inte kunde andas hade jag a great time! alltid kul med er.

idag har jag tränat och fikat med kompisar. planerat en STOR grej som händer i April, tagga! på kvällen åt jag middag à la farmor, hur gott som helst! sen träffade jag er som vart på bio, och sen gick jag och mange schmidt hem till ylva och drack te och pratade :)<3

Fattar inte att Nicklas åkte ur Idol i fredags! är inte så insatt, men han var helt klart min favorit! ELLER HUR MICKIS?! tog bilden från hennes blogg, www.mkeela.blogg.se

åhh, smälter när jag ser den här bilden :)

Är så himla pigg just nu. har ställt om dygnet helt. Imorrn åker jag till mormor och morfar i Norrland, kommer bli jättemysigt <3 kommer hem redan på måndag igen.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

JA VEEEEEEEEEEEEET! JA SKULLE JU DIT!!!!!!!!! ÅHHH!!!! :'(

2009-10-25 @ 09:43:32
URL: http://mkeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0