Söndag 4 oktober

Hola amigos, är lite smått stressad över skolan just nu... men helgen har vart jätteskön, som vanligt. i fredags tog jag det bara lugnt med ylva, ellen och astrid. och juste, Elias! haha :) såg halva Slumdog Millionaire, sen cyklade jag och ylva upp i det supermysiga vädret - not, och hyrde Flickvänner från Förr. Den var väl sådär. men en mysig kväll var det i alla fall. man träffar ju aldrig Ellen numera eftersom hon går på Odenplan den skitungen. hihi :)
Igår var ni några hemma hos Fanny, där fick vi träffa Mr. Olsson också. det var kul! lallade runt i flera timmar. vi såg en skräckis sen, fy fan vad läskig den var. uääh. tror den hette "the Uninvited"? den var jättebra i alla fall.

Idag åt jag lunch på Taco Bar med fem andra tjejer för att fira Mickis som fyllde 16 igår, grattis! Sen gick Hanna, Hanni, Mikaela, jag och Louise runt lite i "Täbban" när vi ändå var där. Jag köpte hårband, kofta och en kjol. suck, vad jag slösar. allt var typ impulsköp. aja, man kan ju alltid lämna tillbaka om det är så..


Partytricket!


Tacoooobar


och firade Kanelbullens Dag idag på espresso house :)

ADIOS

Kommentarer
Postat av: ylvis

Härlig söndag <3 och lördag ofcoures och fredag ächh härligt LIV!!! :P :P

2009-10-04 @ 22:23:19
Postat av: Mikaela

Alltså du får faktiskt komma på ngt bättre än Mickis!! :P Men tack så jättemkt för presenten, ni får komma och kolla på film ngn gång nu ju! ;D

2009-10-04 @ 22:37:57
URL: http://mkeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0