Söndag 6 september

Underbara helg! på fredan var jag på middag hos Malin med några andra, vi gjorde så himla goda pizzor, helt underbara :) igår hade fanny en middag eller vad man ska kalla det, alla tjejer klädde upp sig i snygga klänningar, och killarna i kavaj och slips. det var kul x) sen somna jag djupt på ylvas soffa och sov där över natten. idag åkte jag in till stan med Fanny, Julle och Malan och fikade. det var väldigt mysigt, fast vi hann inte vara där så länge för sen skulle jag och astrid på danspass på friskis. det var kul faktiskt! :) 


fredag


lördag


söndag (söta!)

Kommentarer
Postat av: ylvaylva

rolig helg :) :) :) :) :p :P :p

2009-09-07 @ 19:50:41
Postat av: BUENA

Ylva, du hade VÄLDIGT roligt, hahahaha ;)

2009-09-07 @ 21:20:34
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0