tralala

Måndag igen, försov mig en timma imorse. fast jag lyckades komma till skolan någorlunda i tid i alla fall. hade ångest hela dan över matteprovet vi skulle ha, jag hoppas det gick bra :) det känns skönt att ha det över. den här veckan händer det ganska mycket, så jag får se om jag hör av mig på ett tag. ikväll är det step (up), imorrn träning, på onsdag VRG's insparksfest, på torsdag fyller pappa år + träning, och sen är det HELG igen, wehooo :) see ya.


den här bilden kan man ha lite kul åt ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, tkr personerna i bakgrunden är lite roliga, alla lika koncentrerade och med lika fin hållning! x)



Men Hannosarna är väääldigt fina! :D

2009-09-21 @ 19:34:09
URL: http://mkeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0