00:40

Shoo bre! Skolis har vart helt okej. Fast vi dansade vals på idrotten, och jag klev lika mycket på killarnas fötter som dom klev på mina. hehe. smidig som en apa. men det var kul, för man hade ju turen att hamna med vissa bra :D

Efter skolan var det meningen att jag skulle cykla hem och plugga, och sen träna. men jag hade ingen lust med något av det, så istället gick jag över till Ylva och spenderade tid med Ylva, Pontus, Ekis, Alex, Astrid, Gösta, Ellen och Magnus. det var mycket trevligt =) åt även middag med familjen Lidin, innan jag tog en lång promiss. och nu sitter jag här med plugget, haha. typiskt mig. men jag är så jäkla nattpigg!

Ber 100 gånger om ursäkt till mig själv för detta face, det är resultatet av no make-up och smutisgt hår. men jag ville visa en byxdress jag provade i Florida som jag var nära på att köpa. vad tycker ni? I like it! natti, imorrn är det helg!! <3



Kommentarer
Postat av: Amalia

schnygg!

2010-04-25 @ 02:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0