Always look on the bright side

Dagen har haft sina bra och dåliga stunder. Det började dåligt när jag var sen till skolan och skulle knyta skorna. då spricker mina favoritjeans, som precis blivit lagade efter sitt förra hål. mitt på rumpan blir det en stor reva, wihoo. så det var bara att byta.

men det var satans roligt på lunchen, hihi. Vårt vanliga flumm spårade ur lite när emil satte sig vid oss. och Ankii oh my god, när han slog i huvudet i teven!! haha. oj, internt det blev!

nej jag har inte så mycket att tillägga, ha en trevlig onsdag! vet inte om ni ska ut eller så (det är ju faktiskt mini-lördag) haha, men jag ska se ett program med en viss anka nu :D

(Anna Anka söker assistent, tv3, NU)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahah Stiiiiine... lill-lördag.... :P Inte miiiiiini! ;D

2010-04-21 @ 21:14:35
URL: http://mkeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0