PÅSKLOV! :D

Hey you sexy thang!
Nu har jag påsklov! Det infirades igår efter skolan med personer man bara kan älska, Ylva, Ellen och Alex :D sen rusade jag hem och till träningen, som visade sig vara inställd för att det var skärtorsdag. Friskis också. så jag stack ut och sprang istället. Efter en efterlängtad påskmiddag med familjen mötte jag upp Fanny på buylando, köpte onyttigt, hyrde film och pallrade oss hem till julia knavuus. det var en grymt rolig kväll! haha. 

Dom flesta har åkt bort nu, som lilla prutten Fanny som är påväg till Kina! Och jag ska icke stanna kvar här hemma heller, för imorrn åker jag till ITALIEN! my goood, det var så himla kul förra året! Har lagt fram allt på sängen, packar för mycket som vanligt. Nej nu ska jag försöka laga mina favoritjeans som sprack igår när jag böjde mig ner, haha. ha ett bra lov <3 


imoooooooooorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0