Rock'n'roll for hippies


Och med denna bild säger jag hello. Det är äntligen helg, allt går så jäkla fort! Vart med två rikiga töntar efter skolan vid namn Amalia och Astrid, så det var mycket trevligt :) ingen kan flumma som vi, haha! för en timme sen pallra sig den sista hem på middag, och snart igen ska jag träffa Astrid och AK. Vi har ingen aaning vad vi ska göra, så vi får se vad som händer. känns som att videobutiken känns ganska lockande! eller gå till vattnet.. men nu ska jag först ut på en promiss med min gullehund, see y'all! ha en mysig fredag.

Dagens sommarfaktor: bli skjutsad på Amalias cykel i skinande sol samtidigt som vi lyssnar på hennes iPod.

Peace, love and rock'n'roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0