Söndag

Helger är underbara :D i fredags gick vi som tradition hem till astrid. jag tvingade alla att se Hannis Montanis the movie. jag är fortfarande lite kär i cowboykillen :) på kvällen åkte jag in på nattcafé med kompisar, det var supermysigt och lite konstigt.. haha. astrid <3 korvgubben.


Igår började vi med första utomhusträningen på friidrotten, lovely! sen cyklade jag till Täby C och tillbaka för att hämta mina byxor som gått sönder, snacka om slut jag var när jag kom hem. Då kom Hannie & Hanna och gjorde uppvärmning hemma hos mig. Efter det for jag direkt till Pontus på grillfest, det var riktigt trevligt! vänner, musik, grillad mat och norsk fylla på gräsmattan, kvällen kunde inte blivit mycket bättre :D det kändes som sommar faktiskt:)

en härlig sommarbild från skärgårn. passade in bra :)

Förresten har Astrid och jag äntligen sett Avatar i 3D i veckan och jag är helt tagen! den var riktigt bra, den var så himla coolt gjord. hur sjukt det än låter ville man vara en avatar efteråt, looove it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0