Den första februari

Heej, måndag igen och lika trött som vanligt i skolan. men jag börjar bli irriterad, är det bara jag som tycker att våra lektioner börjar kännas lite... oseriösa? jag lär mig inte så mycket. jag blir nästan rastlös, det här är ju som dagis jämfört med nian. okej, jag överdriver och ska inte klaga, från och med nästa vecka fram till lovet är det fullspäckat med prov och redovisningar.

På kvällen var vi några som var jättetaggade på Step, men då var Ditte sjuk så då blev det Medelpass istället :( tjejen som ledde det "såg ut som en gris" - Hanna, och upprepade hela tiden att det fanns jättesköna soffor utanför rummet där man kunde prata (blängde på oss).
Eloge till Astrid, som gick fram till en SKITSNYGG kille på gymmet och sa till honom att han var snygg. Han såg i och för sig ut att ha tillräckligt mycket ego redan, men whatever. goodie :)

+ Jag fick månadspeng idag, cash flow!
+ Jag har sovmorgon imorrn :)
+ Jag är snygg.


Kommentarer
Postat av: anonym (gillar golf...)

du är så snygg!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2010-02-02 @ 11:53:58
URL: http://golfvägen
Postat av: Kvack & Gorbys

Jajamensan jappjapp I just want to grab that ass!!!!!!!

2010-02-02 @ 19:40:12
Postat av: Snyggingen själv

haha asså, roliga ni är!

2010-02-02 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0