En. vecka. kvar.

Heey, har inte alls haft tid att skriva men här får ni ett litet inlägg :) den här veckan har seriöst vart den jobbigaste i hela ettan. trodde jag skulle bryta ihop ett tag men jag klarade mig igenom den, ganska bra också! aja, nog med klagande. måste nämna fettisdagen i tisdags! mami köpte en semla åt mig så det var suuper.

idag var det den efterlängtade fredan! amalia och jag gick i slow motion hem till astrid, för vi orkade inte röra oss snabbare än ett par sengångare. hon var inte där så vi blev insläppta av hennes lillebrorsa, och sen när även astrid joina så hade vi en supermysig eftermiddag! efter maten tog vi bussen hem till Pontus på filmkväll, kul slash mys det med :) diggar speciellt hans avatar-glasögon haha, ska nog köpa dom av honom. näe. men nu måste jag sova, är grovt undersoven efter denna vecka. pusssarr


Om en vecka åker jag till detta paradis, åh herregud. bilden är tagen för två år sen när vi var i Florida. längtar? kan man säga. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0