Hejdå Sverige, hej Florida!

Sista skoldagen för mig vart det idag. det var fett kul med volleyboll, och det kändes som om vår klass börjar få lite sammanhållning trots allt, wohoo :)

Men nu är det så att jag måste sova, för klockan fem imorrn bitti kommer taxin som kör oss till Arlanda. och då ska jag ha hunnit gå över till ylvas hus och säga hejdå till henne + få låna en jätteskön hoodie hon har för att flyga i. tänk vad underbar människan är :)<3 kommer sakna er buds, ni får ha det så bra på lovet! <3 TAGGAD FÖR VÄRME, TAGGAD FÖR USA!


Bjuder på ett glädjeskutt à la moi för att det är lov! mästerfotograf: Astrid
(yepp, du hade rätt Jocke, bilden kom upp!)


Kommentarer
Postat av: Julia

Nu får du komma hem för jag lääängtar efter dig :D :D <3

2010-03-04 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0