Inte utan min tekopp

Alooha, kom hem ganska nyss från skolis. en lite trevlig dag faktiskt! min trötthet gör att jag har världens sämsta humor, haha. dog av skratt imorse när astrid rullade ut toapapper i korridoren. och nu är spanish testet avklarat + att jag fick MVG på mitt matteprov!! är jätteglad :) Nu har nog Julia och Moa kommit fram till Gran Canaria, guu vad kul ni kommer ha det tjejer!

- Hannie och jag infirade lovet i förväg med att åka till Mörby igår och äta lunch. det var mysigt, även om vi bara hann kasta i oss maten innan H skulle klippa sig, hehe. men riktigt gooda ceasarsallader var det.

jaoo, nu måste jag plugga igen.. aja, åtminstone med myskläderna på och en massa te! peace. 



Kommentarer
Postat av: Amalia

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT BILD :D

2010-02-24 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0