Jag är 100% sugen på Florida

Alooha, var glada av att ni hör av från mig över huvudtaget. har så himla mycket plugg, dom ska ju alltid lägga allt precis innan lovet! så jao, min dag har bara bestått utav matte. jag har prov imorrn och känner mig inte ens klar, men vafan nu har jag suttit hela dan och vill inte vara en zombie i skolan imorrn.

gårdagen var mysig i alla fall hemma hos ylvis, oväntat sällskap dök upp också. gaah och när man trodde man kunde gå ful och osminkad bara med sina nära kompisar för att hyra film måste man såklart träffa på annat folk man känner, haha.. har lärt mig min läxa!

dagens plus:
+ mamma bakade scones :D
+ promiss med ylvis
+ det är bara FYRA dagar kvar, är grymt taggad!



Kommentarer
Postat av: Maaaaaaaaaaajki

Jag är inte avundsjuk, jag är inte avundsjuk, NEJ STINE JA ÄR INTE AVUNDSJUK!!!!!!!

2010-02-22 @ 20:06:30
URL: http://mkeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0