Lördag 13 februari

Gillar helgen än så länge! igår på eftermiddan var jag med astrid och ..åt. haha seriöst, mackor, frukt, musli, äppelkaka.. och te framför OC! nice! på kvällen tog vi bussen till Ellinor, hade lite kul åt att jag bar på en pizzakartong vägen dit. hann inte äta den hemma så jag löste det så. hemma hos Ellie fick vi äntligen träffa hennes pojkvän och en massa andra människor. kvällen blev rolig och lyckad och lite halvspårad tack vare bohms blandning, ett nytt par också whoo ;) 

måste plugga nu innan bion ikväll, ska se Valentine's Day med en massa tjejer och är mycket taggad! en bild från förra årets Alla hjärtans dag på mig, bästis och emma. well har man ingen boyfriend den här tiden har man i alla fall underbara vänner att spendera alla <3-dag med :)

<3

Kommentarer
Postat av: ykva

Stine e det här inte hemma hos Astrid ?

2010-02-14 @ 11:19:11
Postat av: Stine

jo :)

2010-02-14 @ 15:17:24
Postat av: Emma

Är det där jag? Eller Madde?

2010-02-18 @ 20:52:27
Postat av: Stine

det är du emma, skrev ju de ;)

2010-02-20 @ 01:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0