31 januari

Just nu sitter jag med matteböckerna framför mig. Jag har två alternativ:
1) Jobba ikapp det jag ligger efter med
2) SOVA och vara pigg imorgon
Kom på ett tredje:
3) Göra EN uppgift, och sen sova :D

I fredags gick ylva och jag och köpte godis, sen dog vi i hennes soffa framför en film. var så sjukligt trött, och det var jättmyys så det passade perfekt :)
sen, TACK FÖR IGÅR Hannie! det var jättekul! kolla videon från igår på Julias blogg, den blev fett snygg med musiken och allt.


                                                      (ps. vet nån hur man beskär foton??)


Kommentarer
Postat av: BUENA

Jag vet hur man beskär foton MOHAHAH men snygga bilder stine, verkligen ;) kan ju visa dem för alla killar så faller de direkt HAHAH ;)

2010-02-01 @ 12:06:39
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0