cause you're hot 'n' you're cold

Bonjour! slutade kvart i tolv idag, väldigt skönt! fredag idag!! :D jag frös som en gris när jag gick hem, gud vad kallt det är ute. men det var en trevlig promiss med Hannie och Emma i alla fall. annars har jag sett på OC sen jag kom hem och druckit massa te :)

pratade nyss med fanny, hon ville se en skräckfilm på bio ikväll, no way! istället ska vi se Did you hear about the morgans med några kompisar. den känns lite som en film alla tror ska vara jätterolig för att det är en amerikansk komedi, men jag vet inte. men eftersom den har premiär idag och vi är dom viktigaste människorna i stockholm måste vi ju se den. annars skulle vi få dåligt rykte ju. haha. skoja. not. jo men det ska bli kul :) au revoir! 


                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0