Tisdag 12 januari

heej, idag är en mycket speciell dag för idag fyller två kära vänner sjutton år! grattis till er igen!! Annars har det vart en bra dag, bortsett att jag har jättemycket att plugga och inte kan lägga mig förrän allt är klart. på idrotten hade dom lagt is över grusplanen så vi kunde åka skridskor, det var kul :) brandlarmet gick. papa paul blev ganska arg när ingen fatta vad han mena på matten. klassen håller på att bestämma ett seriöst beslut att om man inte bakar bullar får man IG. min dag i stora drag :D vart på träning också, kul det! juste, och mami ska vara med på TV imorrn! 7.40 på Tv4 ;)

 
GRATTIS HOEY <3 :)


GRATTIS MJÖL :D


Kommentarer
Postat av: BUENA

oooj, för vad? vad ska hon prata om eller vad man ska säga? :D Va kul!

2010-01-13 @ 08:37:46
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack Stinis!!! Kan inte säga att det är den finaste bilden jag sett på mig direkt... men ja... tack ändå :D

2010-01-13 @ 17:22:50
URL: http://hannniehoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0