Jag <3 Lov

heeej,
orkar inte uppdatera nu hela tiden, är det lov så är det :) jaja,
i lördags kväll kom jag hem från fjällen. vart där med familjen. det var faktiskt mysigt, och jag älskar att åka skidor så det var klockrent! men det var jäkligt kallt ute, och nyår var kanske lite dött där, hehe. men ändå kul med skidor:D


annars har jag åkt in till stan med ylva en dag. haha anorexi-fikat: alla sitter omkring oss med muffins och bullar medans vi själva sitter i mitten med en varsin vattenflaska. nej ni behöver inte oroa er, inte sugna bara. dessutom är BonAqua guds gåva till jorden!
fixade även min klocka jag fick i julklapp, armbandet var för långt. LOVE!


igår var jag, kalle och mami inne i stan och kollade lite i affärer, fikade och gick på bio. vi såg Sherlocke Holmes. den var riktigt bra! Rachel McAdams var med, och Jude Law. gud ett tag trodde jag att han var död i filmen. i alla fall, se den!
sen på kvällen var vi hos fanny, alltid lika kul ;;)!


Kommentarer
Postat av: astrid (alltså friidrottsbuddien!)

Vilken fin klocka! Fick också en, fast en viiit, white is the new black! :) Jag tänkte också meddela att jag har blivit med blogg, igen. underbart! Hoppas du haft ett awesome jullov <3

2010-01-05 @ 13:23:29
URL: http://storaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0