Lördag 9 januari

Idag har jag tävlat i Sätrahallen med Elin. gissa i vad? kulstötning, haha! senast jag tävlade i det var i sexan, och då kom jag sist. nej, det är verkligen inte min gren. så the reason att jag var med och gjorde bort mig bl.a. framför alla äldre killar som tävla samtidigt, var för att vi får bidrag till Italien-resan om vi tävlar. jag kom sist men det gick bra för elin i alla fall, hon fick silver=)

jag fick bronsmedalj eftersom vi bara var tre tjejer i tävlingen :P kör på min segermiiin!

ha en bra lördagskväll, det ska jag ha! :)


Kommentarer
Postat av: j a f

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR???? :D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D //Fanny amalia och julia

2010-01-09 @ 19:51:15
Postat av: Mikaela

WOOO! :D Ja har aldrig vunnit brons i kulstötning, HEJA STINE! :D

2010-01-09 @ 21:38:20
URL: http://mkeela.blogg.se/
Postat av: ylva

underbar min :D

2010-01-10 @ 01:00:32
Postat av: guess who, a clue: I like blue

jag kommer kopiera den där bilden och lägga upp den på FB! Profilbild!!!

2010-01-11 @ 10:05:09
Postat av: Stine

Veeeeeeeem är du? :S

2010-01-11 @ 17:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0