måndag, nej juste, torsdag!

heej min förvirrade rubrik beror på att jag har trott hela dan att det är måndag! då är det helt underbart att komma på att det är HELG imorrn :D

idag började vi school igen, något onödig skoldag men det var ju kul att träffa hoey, mickis och svennis igen! och dig hannie, men dig såg jag ju senast igårkväll :) var helt slut när jag kom hem, så jag satte mig och kollade på OC igen. det är så skönt att bara göra det man har lust för, typ ta ett gott mellanmål och dö lite framför en massa drama. sen var jag på träning. spelade fotboll, yay :D vi gjorde det för vi trodde elina skulle komma, men naj. vart är du kvinna? ;)

avslutar med en bild från fjällis

haha tycker den här bilden är lite gullig faktiskt, även om jag ser ut att vara yngre än min egen lillasyrra. men jag orkade inte sminka mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0