sex on fire kings of leon

Tjo abo mannen!
tog en promiss med ylva på kvällen, mange schmidt svarade inte på mobilen så han fick inte följa med på vår powerwalk :) anteckna, det där var ju intressant.
Håller på med fotokollaget till EF, som senare min framtida värdfamilj ska få. det är lite som på adoptivhem, dom ska kolla på hur jag ser ut och hur jag är, sen väljer dom mig :S lite creepy.. eller inte, mest kul faktiskt. jag har hittills satt ihop en bild från balen, en på vår segelbåt, och en när jag friidrottar. ska försöka ge alla tecken på att jag vill hamna på ett varmt ställe i USA. jag menar, man seglar ju längs kusterna :P och springer där det är varmt.

jag är väldigt dålig på att använda julklappar, så när jag kom hem och insåg hur torra mina ben var smörjde jag in mig med den här underbara body lotionen jag fick julen 2008. 
 
"kolla på mig, inte på body lotionen" HEHE.


Kommentarer
Postat av: Mikaloloooooo

Gööööööllig Stajniiiiiiis! :D

Öhm... hrm.... alltså, du tjatar ju lite på att vi ska blogga va... va hände me inlägget om en cool tjej? (A)

2010-01-21 @ 20:37:40
URL: http://mkeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0