Tiiiiiisdag

Hej hallå, och sorry för min lite halvsatsiga uppdatering.
mycket händer i skolan, samtidigt som det inte händer nånting, jag blir gaalen! 
jao annars körde vi handboll på idrotten, höhö emma och jag köttade på tycker jag :) uäh hatar det ordet. är riktigt trött, men snart ska jag ta en liten promiss med ylva och mange schmidt. ska bara plugga lite. var nyss på träning, och en glad nyhet är att Anna har börjat där wihoo :D

till sist vill jag tillägna detta inlägg till min underbara vän Astrid, vet att det är töntigt att skriva sånt här på bloggen, men du är så himla bra och jag blir glad av att träffa dig :) ses imorrn tönt <3



Kommentarer
Postat av: ylva

cuites <3

2010-01-26 @ 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0