Tisdag

Abo len!
imorse hade jag sovmorgon till tio. trodde jag, men sen visade det sig att den bara var till nio. aja, fick sova lite längre i alla fall. men enligt vårt kontrakt måste jag nu baka en tårta till mina kompisar...

på idrotten körde vi "bandy på is", först körde vi själva men sen började alla killar köra med oss också, och jag måste säga att dom blev ganska ägda. okej, vi var många fler, men killar tacklas ju så jäkla hårt. haha. men det var kuul.

seen var jag lite modig, inte lika modig som Hannie var när vi precis börjat ettan, if you rememba? men den lilla händelsen made my day! :) sen stalkade vi en buss, för att astrid skulle se mannen. hihi. sen var jag på träning, elinas sista(!) innan kängurulandet.

nej, nu måste jag öva på oraltestet. hehe. det är inte som det låter, men vår franskalärare kallar det muntliga testet för det. jajamensan jappjapp, min dag i stora drag! ps. se filmen Sex Drive, såg den igår med Y och A, så himla sköön!

Mali och Mickis, krya på er <3
pis aot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0