Vad är du, Gorbys?

Idag vart det jobbigt att gå till skolan, eftersom jag var sen och behövde powerwalka dit. sen var jag skittrött hela dan. men det var en kul liten pratstund på swedish mickis! :) lovar att du ska få ditt SMACK, vet att jag skjutit på det i en miljon år men snart!

oj oj, sista lektionen var dramatisk. Det var ju öppet hus igår, så då skulle vi fika på det som blev över. så vi i klassen "kastade oss som gamar" över fikat, men Åsa och två andra i klassen hämtade saft, så när dom kom tillbaka fanns det nästan inget kvar. hon blev verkligen skitsur och chockad, jämförde det med ett nazistläger. Och när stämningen blev så spänd över just kakor, bubblade skrattet i mig och jag hade svårt att hålla mig. tyvärr lyckades inte mina klasskamratisar, så vi blev hemskickade. jahapp.

fikade med denna gris efter skolis, det var såå mysigt :) sen träffade jag mami i mörby, tog fula passfotobilder till EF och köpte en svart kjol. ska se om jag kan dra med Ylva på en promiss snart. hugs!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0