Weekend

Hej! orkar inte skriva så mycket, är trött och har blivit en MES som behöver sova mer om nätterna, eller bara en vanlig tonåring som inte längre becomes a superhero at night. dagen vart konstig, vi hittade en iPhone i korridoren som var fett skum, men jag fick göra hjältedådet att lämna tillbaka den. 
hannas och min redovisning vart väl också helt okej. matteprovet jag fick tillbaka var också helt okej. en ganska lugn vecka framför mig nu :) taggar för sovmorron imorrn och sen skridskor på idrotten!

lite bilder från helgen:

Tävlade med Ellen Stjärnis i huddinge, det gick inte särskilt bra för oss men det var kul ändå :D ja.. suddig bild nedanför, men den blåa pricken är jag ;) 60 meter!




Sen vare Elinas avskedsmiddag, den korven åker ju till Australien snart. haha såhär klär vi oss varje dag. Eller när det är tema barnkalas men whattaheck ! fick ingen bild på min outfit den kvällen, men den var c r a z y med prinsesskrona och allt!

elin is giving the hands

marschmallows över ljus <3

flirtylicious!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0