3 juli

Idag åkte jag, bror och syrran min hem från mormor och morfar. Det är så mysigt att vara hos dom, och spela kort, gå på marknad och ta promenad i gummistövlar bland kossor och ängar :) Det gick även rykten om att det var en björn i skogen, så därmed blev mina springrundor inställda. Det har vart minst sagt härligt med 25+ värme också! Pussade hejdå på min hund som ska bo där över sommarn, så jag kommer inte se honom innan jag åker. Kommer heller inte se mormor och morfar förrän nästa år. Wierd. 

När jag kom hem väntade ett mail från min värdfamilj..!
nej nu ska jag ta en promiss med Hanna som jag inte sett på 100 år. kommer nu, förlåt att jag alltid är sen!

Mu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0