Inte en vanlig sommardag

Idag har det hänt så mycket. Började med fika och shopping i Sollentuna Centrum med Moa och dom andra tjejerna. Detta var ju sista gången jag såg Moa innan hon åker till Spanien ett år! Oya oya amiga! kommer sakna dig. grymt trevlig eftermiddag, och bra avslut kan man väl säga då :) Sen var vi på Friskis i parken, det finns alltid så speciella människor där, haha! Som en kvinna bredvid som pratade med oss hela tiden och sjöng med i låtarna. hehe.

Kom hem för en stund sen från en kul kväll på stan med bästa tjejerna! :) Det var en galen, kul och mysig kväll, innehållandes höga klackar, middag på thaimatsrestaurang, sur personal, McFlurry, stalking av Taylor Lautner utanför Grand Hotel, misslyckat försök att få gå på toa där, skavsår, skratt, awkward turtle, konstigt folk på tunnelbanan och flumm! Skön kväll :D  Man kan säga att det var som en avskedsmiddag för mig och Amalia, eftersom ikväll var sista gången vi ser varann på ett år. Jag kommer sakna dig så otroligt mycket Malan, vår sjuka humor, våra skratt.. <3 Det kändes inte verkligt när vi sa hejdå där på gatan, men nu börjar jag fatta att jag inte ska träffa dig på hur lång tid som helst :( sad turtle. jag säger bara, SKYPE! puss på dig, jag älskar dig och fattar inte hur jag ska klara mig utan dig! kärlek


:) <3


Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig så länge :( Började gråta när jag läste för jag fattar också att jag inte kommer se sig på så jävla länge. Men så började jag skratta när du skrev sad turtle hahahaha :P Du vet hur du gör mig glad :P Vår humor är den BÄSTA och vårt garv och flumm kommer vara det jag saknar mest, och hela dig! Skype <3 Amalia :D Jag älskar dig och kommer sakna dig sååå mycket men jag vet att du kommer ha det så himla kul därborta och det är viktigast :) PUSSS PÅ DIG <3

2010-06-22 @ 10:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0