Grönan 10 juni

Ciao! Igår var jag på Grönan 11 timmar, sen sov jag 11 timmar när jag kom hem. Haha.. var helt slut. Men kul var det :) älskar tivoli, det är seriöst det roligaste som finns. Vet inte hur många gånger jag åkte popexpressen, eller okej, hur många gånger jag VILLE åka den, men det var så mycket kö till allt. Det var i alla fall en awesome dag, och tillslut fick Malan och jag åka Tilt också :) Insane var insane, särskilt när jag trodde att bältet inte satt fast och fick panik! Radiobilarna var också kul när några randoms startade krig mot mig och stängde in mig i ett hörn, haha. Vi fick också se en filur vi känner, jobba i chokladhjulet.. awkward turtle. Kul dag, iaf :) <3


Nånstans där uppe sitter jag och malan. foto: Astrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0