Helgen före sommarlovet <3

Den här helgen har det inte funnits något man MÅSTE göra. Inga läxor, inga prov att plugga inför, inga måsten, nope. Det har snarare vart, vad ska man hitta på egentligen? Ovan vid den känslan, det var för länge sen vi hade lov :P det är då man ringer sina kompisar som har samma "problem", och gör nåt aaawesome :)

I fredags åkte jag in till Rålis-parken med AK, Amalia och Astrid, som tydligen är "the place to be" för alla södertonåringar, haha. Det vart minst sagt en speciell kväll. Alla vart helt fascinerade av mitt namn, Stine, och ba woooow. Och det var kul att räkna ner med en massa randoms vid midnatt till Astrids födelsedag, wohoo.

Igår fyllde Astrid år, så vi grillade på berget vid Edsviken och firade henne med tårta, ballonger och sånt <3
på kvällen gick jag och Ylva på romantisk bio. Förväntningarna var minst sagt höga när vi skulle se "Dear John". Den verkade så himla bra på trailern, och Channing Tatum var med, och det skulle bli den nya The Notebook. The nya notebook in my ass! den sög, BIG TIME. Den var tråkig, random, och han killen var så tråkig i filmen att han inte ens blev särskilt snygg. Synd. Sen såg man att det var en svensk som regisserat filmen - fail.

Idag har jag solat & chillat med dessa töntar :) Snart ska jag gå till Julia, och sova på hennes gräsmatta över natten. Sen ska jag cykla direkt till skolan imorrn bitti, haha :D  



Kommentarer
Postat av: Amalia

HAHAHHAAA! Haffa, skitsnygga tjejer!

2010-06-06 @ 19:27:11
Postat av: Julia

shiiiiiiiit ofta du haffat så jävla heta brudaaaar

2010-06-07 @ 15:53:46
URL: http://blogg.veckorevyn.com/julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0