Lite bilder från Möja

Vi kom ju hem från Möja i söndags, så jag tänkte berätta lite om de :) Först tog jag och Malan cinderellan ut i onsdags. När vi kom fram till Möja mötte Julia och Fanny upp oss, och så rodde vi över till Fannys ö. När dom skulle visa oss runt i stugan, så sitter plötsligt Jesper och en kille vi aldrig sett förut i soffan. Gissa om vi blev överraskade?! Haha. Dom hade ju planerat det. Det var en jättemysig och rolig "tripp" med mina kompisar. Grillkväll, musik vid klippan, sova till ett, sen kolla på film till fyra, garva tills solen går upp, bada, sova i vardagsrummet med Amalia och höra läskiga ljud en hel natt, bli väckt av en jäkla geting, väcka fanny med Love is in the Air.. haha, nu blev det internt. När Tobbe och Jesper åkte hem kom astrid och hanna ut. Myys! Några av alla bilder som finns på facebook;


bilder från facebook

Amalia var ju helt besatt av bröllopet, så vi satt klistrade vid teven flera timmar. Det var ju inte precis kronparet man kollade på då, hehe! Jag ska bli prinsessaaa.

prins Carl Philip? stureplansprofil? Orlando Bloom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0