SOMMARLOV!! :D

CIAO! Igår var det skolavslutning! Först träffades alla i aulan och kollade på när esteterna bl.a. sjöng och spelade trummor. sen fikade vi i klassrummet, Oskar och jag fick applåder för att vi ska åka bort i tvåan. Och min mentor kom fram till mig och sa att hon höjt mig i ett ämne, wohoo. Foton togs utanför skolan, jag sa farväl till mitt skåp också, hihi. Sen fick vi gå på sommarlov :D Det kändes verkligen inte som lov, gör knappt fortfarande det. Men nu har jag gått ut ettan :D shit, det har gått som himla fort, det här året. Jag vill bara tacka... haha nej, inga tacktal, men TACK Hoey, Mickis, Emma och Hanna för ett asbra år med er, det har vart så kul att gå i samma klass som er <3 Kommer sakna er jättemycket, våra luncher, vårt flumm, vi har deffo vart den bästa delen av vår klass ;) Nej men serri, glöm inte vår dejt i Humlegården!

Sen gick vi som tradition till CG's och åt pizza, och sen drog vi hem till Julia och hade jättemysigt hela eftermiddan, med tårta, bad, sol och musik. Tränade också. Lite bilder från igår:


Kommentarer
Postat av: Mikaaaaela

Stiiiiiine du lovade ju att bild nr 3 inte skulle komma upp! :P

Kommer sakna dig gaaaaaaaaaaaaaaaal1 i klassen! <3

2010-06-09 @ 13:35:25
URL: http://mkeela.blogg.se/
Postat av: Stine

hahaha har bytt ordning på bilderna, märkte nu att det verkar som om du menar bilden på Hanna ;) Men nej, den ANRDRA bilden är visst supersöt :D

2010-06-09 @ 18:06:22
URL: http://stiine24.blogg.se/
Postat av: Hoey

hahah älskar bilden på åsa! kutARN 2

2010-06-10 @ 23:17:53
Postat av: Stine

hahaha jag veet :p

2010-06-14 @ 02:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0