tjeeeeeena

Ska upp tidigt imorrn, klockan sex, och åka tåg till mormor och morfar så jag håller mig kortfattat :) dagen har vart a w e s o m e  med 25 graders värme och sol! jaarå sverige, detta passar mig utmärkt! Om det håller i sig behöver jag inte vara lika avundsjuk på mina vänner som åker till Spanien på fredag ;) Det blev chill på Anna-Karins altan i hettan med henne, nisse, viktor, daniel, hoey, alice, julia, ylva och magnus. Detta var sista gången jag såg Hoey på ett år, så det var kul att vi hann träffas! Badet i Edsviken satt hur bra som helst sen, fastän vattnet blivit grönt?

Sen gick Julia och jag på Eclipse! två dar innan världspremiären, hihi! Stolta. Vi lyckades hålla oss lugna som kossor när vi satt bakom kenza på bion. Filmen var jättebra, den hade klockrena kommentarer och Jacob fick some action också, haha. Jag är deffo på Team Jacob! Han är mycket roligare med Bella än Edward. 

Det pinsammaste jag vart med om hände innan filmen: jag gick på toan på Donken, och när jag gick ut därifrån märkte jag inte att kjolen satt fast i trosorna. så jag gick igenom hela halv-fullsatta McDonalds och en bit av Kungsgatan innan jag upptäckte det.. herregud vad jag skämdes, kutade iväg.

Sen gick Jullebulle och jag på Friskis i parken, där mötte vi även Ellen. Sista gången jag såg henne innan hon flyttar till Kalifornien! Hare gött!


Tre brudar taggade på att bada (Hoey, jag och Julia)

Hopp! (av mig) Eloge till Nisse som fick vara testkanin och se om det var djupt nog först, haha.


drääääääggel..

Kommentarer
Postat av: Riley

assåååååå snyggaaa :D

2010-06-29 @ 13:52:14
Postat av: Julia

Filmen var aaaawssooome (som jag dåå) :D



SAKNAR dig staaaajn :D nu ska vi snart åka till flygplasten och det ska bli såååå kul :) :) seeees snart <3 <3

2010-07-02 @ 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0