03:18

Sitter och kollar på bloggar från folks High School Year. Är för pigg för att somna, har vänt på dygnet helt. Shit, jag kan inte fatta att jag ska åka till USA och bo där i ett år från och med augusti! (eller när jag nu åker) Är just nu inne på min blivande high shools hemsida och kollar eventschemat. Bland sporter finns allt från Cross Country (terränglöpning), friidrott, cheerleading, basket, volleyboll, fotboll, softboll till brottning och tyngdlyftning, haha! Ser också på schemat event som homecoming, "grandparents coffee" (vaa?), pictures retake, Halloween och mer. Det är en ganska liten skola, men verkar ändå finnas så mycket att göra. Allt känns så himla overkligt! Det känns nästan som att jag ska vara med i en amerikans tonårsfilm och få uppleva allt det där dom gör på High School :S

Jag vill veta mer! Hur det kommer vara, vad jag ska förvänta mig och så vidare. Men jag får väl vänta tills jag kommer dit, så jag får uppleva allt själv istället för att läsa en massa bloggar :p Jag mailade min familj för tre veckor sen, men dom har fortfarande inte svarat.. mamma sa att det precis vart orkaner i det området, deras nät kanske är helt pajat. Eller så läser dom kanske inte mejlen så ofta för att dom bor på landet, vad vet jag? Äh! Får ha tålamod I guess, nightie!

Nebraska Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0