Heeeeello, i'm a geek

Tjäna!
Tänkte att jag kan uttnyttja min nattpigghet till ett inlägg, eftersom jag inte kommer palla att skriva ett imorrn :) precis vart hemma hos astrid på filmkväll, filmen var dålig men sällskapet var ju bra ;) vi såg "trubbel i paradiset", rekommenderas INTE haha.

Imorrn (idag) ska jag träna om min hals tillåter det, sen ska jag kanske leta bikini för Italien och plugga lite. På kvällen är det Earth Hour som gäller! miljöaktivist, javisst! blir antagligen en mysig middag med tjejerna, natti!

Två bilder från Fridas hockeymatch igår, du var asbra! Det slutade med 9-0, vilket inte kan bli bättre?! NHL nästa?



Annars lite övriga bilder från veckan, då vi flummat loss på våra långa håltimmar. enjoy ;)


Awkward Turtle-Kiss :D

Emmzor :D <3

We <3 närbilder

hahahhahahahahahhahahahah

Kommentarer
Postat av: Mikaela

UÄÄÄÄK ja ser ju jätteofräsch ut!!!!!!!!!!!!!! Och lite brun hihihihihihih :D

2010-03-27 @ 11:18:41
URL: http://mkeela.blogg.se/
Postat av: Stine

jättesöt skulle jag vilja säga! :D

2010-03-27 @ 12:35:24
Postat av: hanna lindis

HAHAHAHAH LOVE IT!!!

2010-03-28 @ 18:20:43
Postat av: Frida

hahaha SKÖNA bilder!!! XD

2010-03-29 @ 00:03:34
URL: http://fekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0